مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 3,50 از 5 ( 2 رای )
Loading...

مجتمع تجاری الماس شرق از بزرگ‌ترین مراکز خرید مشهد و از جاذبه‌های مدرن گردشگری شهر مشهد است که در یک موقعیت مکانی کاملاً مناسب با هدف گسترش فرهنگ گردشگری در انتهای بلوار خیام و در حاشیه بزرگراه قرار گرفته است.

«الماس شرق» تلفیقی از ساختار معماری سنتی و مدرن و هندسه منحصر به فردیست که گنبد بزرگ و بسیار زیبای آن، شبیه به الماس تراشیده شده ست. مجتمع الماس شرق بیش از هزار باب واحد تجاری با زیربنایی حدود 75 هزار متر مربع دارد که سازه آن ترکیبی از بتن و فلز است و با شش طبقه دارای نمایی از معماری مدرن اسلامی است.

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

این مرکز اختصاص به فروش البسه و پوشاک و لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، اسباب بازی، شبکه بی سیم وای فای دارد. داشتن بزرگ‌ترین شهربازی مشهد به نام سرزمین عجایب از امتیازات مجتمع الماس شرق است. فضایی بزرگ که برای تفریح و بازی کودکان تعبیه شده است. این مرکز دارای تسهیلاتی مانند رستوران، بازار چند منظوره، مراکز بانکی، آژانس‌های هواپیمایی، مرکز فوریت‌های پزشکی و پارکینگ طبقاتی می‌باشد. قرار گیری این مرکز خرید در شهر امکان دسترسی به امکانات رفاهی نظیر اقامتگاه هایی چون هتل مجلل درویشی، هتل هما، هتل قصر طلایی و هتل بین المللی قصر الماس مشهد را برای گردشگران تور مشهد فراهم کرده است. در طبقات چهارم و پنجم مجتمع تجاری الماس شرق مشهد، سرزمین عجایب قرار دارد که با انواع بازی های سرگرم کننده، برای فرزندان شما بسیار جذاب خواهد بود.

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

در این مجتمع یکی از بزرگترین نمایشگاه های آبزیان دریاهای شور دنیا را می توان دیدن کرد که در آن اکواریوم های مجزایی تعبیه شده است و در آن انواع آبزیانی که در آب شور زندگی می کردند نگه داری می شوند و شما می توانید در تور مشهد از دیدن زیبایی هریک لذت ببرید.

آدرس مجتمع تجاری الماس شرق مشهد: مشهد – انتهای بلوار خیام

تلفن: ۳۷۱۱۳۱۱۱

وب سایت: www.almasshargh.com

موقعیت مجتمع تجاری الماس شرق مشهد روی نقشه

نظرات در مورد مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *