مکان هایی رویایی ولی واقعی به روایت تصویر

مکان هایی رویایی ولی واقعی به روایت تصویر

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 4,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

مناظر خیره کننده طبیعت

مکانها و مناظر زیبایی در دنیا وجود دارد اما برخی از آنها فرای زیبا هستند و واقعا باور نکردنی اند. این مکان های عجب و غریب ممکن است به نظر مثل سکانسی ساختگی از فیلم های هالیوودی بیایند یا اینکه فکر کنید ساخته ی بشر و مصنوعی هستند اما شگفتی اینجاست که حقیقت دارند! با تور مشهد همراه باشید.

آریزونا آمریکا

پارک ملی یلو استون (Yellow stone)، آمریکا
آیا فکر میکنید این عکس ساختگی است؟ خیر، این عکسی واقعی از پارک ملی Yellowstone است. به این منطره، منشور بزرگ بهاری هم می گویند چون طیف وسیعی از زیباترین رنگ های خلقت را در خود دارد. آبهایی که در فصل بهار در این پارک مانند دریاچه ای جمع می شود، مساحتی بزرگتر از یک زمین فوتبال دارد.

پارک ملی یلواستون آمریکا

آریزونا، آمریکا
این صخره ی زیبای سنگی شنی، در شمال آریزونا و در مرز یوتا قرار گرفته است.
درباره ی پاموک کاله ی معروف احتمالا تابحال شنیده اید. پاموک کاله به زبان ترکی به معنای قصر پنبه ای است. این جاذبه ی دیدنی در نزدیکی خرابه های شهر کهن Hierapolis واقع شده است و یکی از نقاط مشهور آنتالیا و تمام ترکیه است. علاوه برزیبایی بی حد و حصری که دارد، خاصیت درمانی ای که گفته می شود در آبهای آن وجود دارد، یکی از دلایل معروف شدن این جاذبه ی گردشگری است. این عکس گویای همه چیز است.

پاموک کاله ترکیه

ساحل قرمز، چین
در ساحل دنبال شن هستید؟ نگردید چون در این ساحل، شنی وجود ندارد! این منطقه زیبا که در پانجین چین قرار دارد، هر پاییز غرق در خزه و گیاهان قرمز زیبا می شود.
درختان اژدها شکل، یمن
Dracaena cinnabari نام گونه ای از درختان است که همیشه سبز هستند و یکی از زیباترین نمونه ی گیاهی در دنیا هم هستند. اسم اژدها هم از صمغ قرمز رنگی که از این درختان به بیرون می آید و مانند خون است گرفته شده است.

یمن

کاپادوکیه، ترکیه
در مرکز جنوبی ترکیه، کوه های مخروطی شکل با قله های نوک تیزی در کنار هم قرار دارند که از نظر زمین شناسی، این یکی از شگفتی هاست؛ به این منطقه، کاپادوکیه می گویند. یکی از بهترین تفریحاتی که در کاپادوکیه وجود دارد، بالن سواری است.

کاپادوکیه ترکیه

دری به جهنم، ترکمستان
به این مکان، دهانه آتشفشان هم می گویند و حفره ای پر از گازهای سوختی در زمین است که بیشتر از ۴۰ سال است که در حال سوختن است. واقعا اسم برازنده ای دارد.

دروازه جهنم | ترکمنستان

تونل عشق، اوکراین
خودتان را در قطاری تصور کنید که در تونل باریکی پر از پیچک های سرسبز و در دالانی از درختان سبز در هر ۲ طرف حرکت می کند. این تونل حدود ۲ مایل طول دارد و افراد هم می توانند در آن قدم بزنند.

تونل عشق اوکراین

کوه اودل، ایتالیا
کوه های اودل در منطقه ی دلومیتز قرار گرفته اند. این مکان در سال ۲۰۰۹ در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفت.

کوه اودل ایتالیا