برای داشتن سفری لذتبخش چه کنیم؟

برای داشتن سفری لذتبخش چه کنیم؟

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 4,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

نکاتی برای داشتن سفری لذتبخش

هیچ کس دوست ندارد در سفر لحظات تلخ و دلهره آوری را بگذراند، همه ما به سفر می رویم تا لحظاتی لذتبخش و شاد را تجربه کنیم و بهمان خوش بگذرد! گاهی در طول سفر اتفاق هایی می افتد که می تواند ما را کمی عصبی کند اما خبر خوب این است که می توانیم با رعایت نکاتی کوچک دیگر این اعصاب خرد کنی های لحظه ای را نداشته باشیم و در سراسر طول سفر پر از شادی و خوشی باشیم. اگر می خواهید این نکته ها را در سفر بعدی خود به کار بگیرید با تور مشهد همراه باشید.

بار سفر را کمتر کنید

فقط با یک ساک کوچک دستی مسافرت کنید، آیا در سفر واقعا نیاز به شش جفت کفش، چای کیسه ای و اتو دارید؟! بار کمتری ببندید و ارزان تر سفر کنید چون اینجوری مجبور نیستید هزینه ای برای چک این پرداخت کنید،  سریع تر سفر می کنید چون مجبور نیستید برای گرفتن چمدان های خود منتظر بمانید، و راحت تر سفر می کنید چون مجبور نیستید همه جا چمدان ها را دنبال خود بکشید!

چمدان

خودتان را تکان دهید!

اگر احساس کردید که هواپیما خیلی تکان می خورد شما هم خودتان را کمی تکان دهید هیچ کس متوجه نمی شود چون همه دارند تکان می خورند فقط اینطوری دیگر زیاد تکان های هواپیما را احساس نمی کنید.

هیچوقت در هواپیما صندل نپوشید

معمولا به کارکنان هواپیما گفته می شود که هیچ وقت دمپاهایی های شل و صندل نپوشند، شما هم این نکته را رعایت کنید چون در مواقع اضطراری بهتر است که کفش سفت بپوشید تا از پاهای شما در برابر وسایل تیز و حرارت محافظت بشود.

کتاب های راهنما را با خود نبرید

کتاب راهنمای به آن بزرگی را قبل از سفر در خانه بگذارید، فقط از صفحاتی به آن نیاز دارید کپی بگیرید و آن را با خود ببرید اینطوری ساک دستی سبک تر و جادارتری دارید.

صندلی خود را به دقت انتخاب کنید

اگر در انتخاب صندلی آزادید از بچه های کوچک و گروه چند نفره دوستان فاصله بگیرید چون معمولا این گروه سروصدای زیادی دارند.

صندلی مناسب

همیشه در هتل نباشید

از هتل بیرون بروید و گشت و گذار کنید، همه جای شهر را بگردید و فقط زمانی به هتل برگردید که هنگام خواب است!

کمی زبان خارجی یاد بگیرید

کلمات مفیدی که کاربرد زیادی دارند را یاد بگیرید، در آخر از اینکه همین چند کلمه چقدر در طول سفر به شما کمک می کند شگفت زده خواهید شد! مردم شهری که به آنجا سفر می کنید وقتی می بینند با همین چند کلمه سعی در حرف زدن با آن ها را دارید عاشق شما می شوند.

لباس کلاه دار بپوشید

اگر لباس کلاه دار بپوشید هر وقت سر و صدا و یا نور زیاد شما را اذیت کرد و یا خواستید بخوابید فوری کلاه را روی سر خود می کشید و از عوامل ناراحت کننده راحت می شوید.

لباس کلاه دار

در هنگام دوش گرفتن دهان خود را ببندید

اگر در کشوری هستید که ممکن است آب ناسالمی داشته باشد در هنگام حمام و دوش دهان خود را ببندید.

قبل از ترک هر جایی آنجا را به دقت نگاه کنید

هر وقت خواستید جایی را ترک کنید، چه صندلی فرودگاه باشد و یا کافه ای کوچک، حتما برگردید، نگاهی بیندازید و مطمئن شوید که چیزی را جا نگذاشته اید.