جواهرهای پنهان توریستی دنیا

جواهرهای پنهان توریستی دنیا

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 5,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

در اینجا می خواهیم ۱۰ کشوری که مستحق توریست های بیشتری حتی شما! هستند را معرفی کنیم. بعضی از نقاط دنیا هستند که علیرغم زیبایی های خاصی که دارند چندان مورد استقبال گردشگران نیستند و ظاهرا خوب به دنیا معرفی نشده اند و به همین دلیل است که گردشگران زیادی به آنجا سفر نمی کنند. اما این مکانها واقعا ارزش پول ارزشمند شما و حتی صرف زمان زیاد برای گشت و گذار را دارند . پس با 20gasht.com همراه باشید:

هاییتی

البته که توریستها می توانند در سواحل زیبای هاییتی زیر درخشش نور آفتاب لم بدهند و از آن لذت ببرند، اما مطمئنا تاریخ و فرهنگ و غذاهای محلی این کشور جز مواردی است که نیاز به کشف بیشتر دارد. مانند بعضی از کشورهای دیگری که در این فهرست معرفی شده اند، هاییتی هم ممکن است برایتان یادآور سختی و فجایع باشد. متاسفانه تاریخ این کشور با جنگ و درد و ستیز ادغام شده است و زلزله ای که در این کشور در سال ۲۰۱۰ آمد؛ آخرین تراژدی ای بود که در این کشور اتفاق افتاد. اما در راستای تلاش هایی که برای نوسازی هاییتی شد، این کشور روی مهمان نوازی مردمانش سرمایه گذاری کرد و تصمیم گرفت تا از این طریق آن را به یک مقصد گردشگری ماجراجویانه برای توریست ها تبدیل کند.

هاییتی

آلبانی

در حالیکه جمعیت روز به روز در سواحل کرواسی در حال بیشتر شدن است، چند مایل آن طرف تر، آلبانی مانند یک قطعه طلایی پنهان باقی مانده است. این کشور هم مانند همسایه اش که حالا چند وقتی است جز نقاط گردشگری مشهور شده است، سواحل زیبا، گیاهان سر سبز و غذاهای منحصر بفردی دارد و علاوه بر آن دارای مکانهای تاریخی و فرهنگی و قلعه های بیشمار و است و همچنین یکی از میراث های فرهنگی دنیا را هم در خود دارد. از همه ی اینها گذشته، آلبانی کشور ارزانی برای سفر است و هزینه های رزرو هتل در آن اصلا بالا نیست و مردمی دارد که هنوز از دست توریست ها به تنگ نیامده اند!

آلبانی

میانمار

جالب است بدانید از سال ۲۰۱۰ میانمار تازه آغوش خود را به روی توریست ها باز کرد و در نتیجه گردشگران این سرزمین جادویی روز به روز در حال بیشتر شدن هستند. در واقع صنعت گردشگری این کشور هنوز مثل کودک نوپایی است و اگر چه ممکن است در سفر به میانمار اتفاق هایی مثل خراب شدن اتوبوس یا وسایل نقلیه موقع جابه جایی شما زیاد پیش بیاید اما همین هم به شما فرصتی می دهد تا بنشینید و از مناظر کوه های اطراف میانمار لذت ببرید.

میانمار

ارمنستان

مردم ارمنستان مردمی بسیار شیرین و مهمان نواز هستند و به خاطر تاریخ و فرهنگی که دارند به خودشان افتخار می کنند. فقط یک بار سفر کافی است تا عاشق این کشور شوید. ارمنستان شاید برای ما ایرانی ها تا حدی کشور شناخته شده ای باشد، اما هنوز از طرف خیلی از مردم دنیا چندان معروف نیست، اما دارای کلیساهایی است که با مکانهای تاریخی ای که در ایتالیا هست رقابت می کنند، کوه هایی دارد که با رشته کوه های آلپ سوییس رقابت می کند و سفر به ارمنستان حتی با نصف کمتر هزینه ای که برای رفتن به آن کشورها لازم است، ممکن است.

ارمنستان

منبع: travelversed.co