مرکز خرید پروما مشهد

مرکز خرید پروما مشهد

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 3,90 از 5 ( 10 رای )
Loading...

بازار پروما مشهد در سال 1383 افتتاح شد و یکی از مراکز تجاری مورد توجه در بین شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی این شهر و مسافران تور مشهد می باشد. مجموعه ساختمانی پروما در 4 طبقه ساخته شد که طبقه ی همکف آن به هایپر مارکت پروما تعلق دارد و در آن می توانید انواع محصولات مورد نیاز مانند پوشاک، کیف و کفش، موادغذایی، میوه، لوازم خانگی و همه نیازهای خود را بطور جامع تهیه کنید. بازار پروما مجموعه ای از فروشگاه های زنجیره ای است که در اکثر شهرهای ایران شعبه دارد. این مجموعه عرضه‌کننده اقلام سوپر مارکت، میوه و سبزیجات، شیرینی، شکلات، اسباب‌بازی، لوازم آرایشی، زیورآلات، لوازم التحریر، لوازم خانگی، پوشاک، فست فود و… است.

مرکز تجاری پروما مشهد با مساحت 5000 مترمربع فضای فروشگاهی حدود 20000 مترمربع فضای تجاری دارد که مجموع آن در پنج طبقه ساخته شده است و در حاشیه میدان جانباز واقع گردیده است. همچنین مجتمع پروما مشهد برای آرامش خیال شما پارکینگ اختصاصی دارد. همچنین یکی دیگر از امکانات آن تاکسی های اختصاصی پروما می باشد که جلوی مجتمع آماده ارائه خدمات به شما مسافران تور مشهد و شهروندان محترم هستند.

مرکز خرید پروما مشهد
مرکز خرید پروما مشهد

از هایپر مارکت که بگذریم، در طبقات دیگر مجتمع تجاری پروما مشهد حدود 250 واحد تجاری قرار دارد که شما می توانید از کالاها و اجناس مختلفی دیدن کنید و همچنین فروشگاه هایی که ارائه دهنده محصولاتی با برندهای معروف هستند. همچنین اگر به دنبال تهیه سوغاتی های مشهد هستید، می توانید زعفران و خشکبار را از فروشگاه های عرضه کننده ی این محصولات در پاساژ پروما تهیه کنید.

مجتمع پروما مشهد تنها برای خرید ،بازی کودکان و خوردن غذا نیست بلکه در این مجموعه برای اولین بار در مشهد باشگاه بولینگ و بیلیارد شروع به فعالیت کرد.

پس از خرید نوبت تفریح و خوردن نوشیدنی و غذاهایی میرسد که در آخرین طبقه پروما در انتظار شما هستند. در این طبقه، کافی شاپ و فست فود و در کنار آنها شهربازی برای سرگرم کردن فرزندانتان آماده میزبانی هستند که بسیار لذت بخش خواهد بود. با وجود این شهربازی و همه امکانات این مجموعه و در نظر گرفتن نیاز های همه اعضای خانواده، سبب شده که صرفا خرید تنها مورد توجه نباشد و یک روز بیاد ماندنی را در کنار یکدیگر در این مجموعه سپری کنید.

وب سایت: www.promacenter.com

آدرس مجتمع تجاری پروما مشهد: مشهد مقدس، میدان جانباز، مجتمع تجاری پروماگ

موقعیت مجتمع تجاری پروما مشهد روی نقشه

نظرات در مورد مرکز خرید پروما مشهد

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *