معرفی اپلیکیشن های کاربردی هنگام سفر

معرفی اپلیکیشن های کاربردی هنگام سفر

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 4,67 از 5 ( 3 رای )
Loading...

یکی از این ابزارهای مورد نیاز در هنگام سفر به دلیل پیشرفت دنیای تکنولوژی، اپلیکیشن های سفر هستند که می توانند در پیدا کردن پرواز یا قطار یا هتل و یا مسیرهای گردشگری تا یافتن پمپ بنزین و گاز و رستوران کمک حال ما باشند. در این مطلب با ما همراه باشید تا هرچه بیشتر با اپلیکیشن های مورد نیاز برای سفر آشنا شوید.

هر چقدر استقبال از سفرهای داخلی و خارجی بیشتر میشود مسافران تمایل دارند از قابلیت های اینترنتی و نرم افزارهای آنلاین موجود در پلت فرم های گوگل پلی استور و اپ استور اپل برای تسهیل در رفت و آمد و سفر خود استفاده کنند. بهترین اپلیکیشن های سفر براساس گزارش وب سایت pcmag و به انتخاب کارشناسان فعال در حوزه فناوری به شرح زیر می باشد:

Google Flights

این اپلیکیشن به کاربران اجازه می دهد از ارزان قیمت ترین و سریع ترین پروازهای ممکن به مقاصد موردنظر آن ها بهره مند شوند.

flights-GOOGLE app

Culture Trip

کاربران قادر خواهند بود با استفاده از این اپلیکیشن، با کاربران محلی منطقه، شهر و کشور مورد نظر ارتباط برقرار کرده و اطلاعات و جزئیات مختلفی را برای سفر به آنجا به دست بیاورند.

culture trip app

Google Maps

این اپلیکیشن ناوبری مبتنی بر GPS، مکان جغرافیایی کاربران را به صورت هوشمندانه تشخیص داده و نقشه منطقه، شهر و کشور موردنظر آن ها را با جزئیات کامل در اختیارشان قرار می دهد.

Google-Maps-app

Airbnb

این اپلیکیشن برای آن دسته از مسافرانی هست که علاقه چندانی به استقرار در هتل های چندان لاکچری و مجهز ندارند و برای سفر به شهرهای مختلف، به پیدا کردن یک اتاق در هاستل رضایت می دهند.

airbnb-app

Hopper

این اپلیکیشن با رصد دقیق زمان و قیمت پرواز ایرلاین های مختلف، به کاربران اطلاع می دهد که هم اکنون زمان خوبی برای خرید بلیت هواپیماست یا بهتر است صبر کنند.
Hopper app 1

AllTrails

این اپلیکیشن به کاربران امکان مشاهده مسیرهای مختلف برای پیمایش، کوهنوردی و پیاده روی در مناطق مختلف در اماکنی که کمتر کسی از آن ها اطلاع دارد، می دهد.

alltrails-app

GasBuddy

این اپلیکیشن به کاربران اجازه می دهد تا از مکان جغرافیایی دقیق جایگاه های سوخت و پمپ بنزین های سر راه خود در طول سفر مطلع و باخبر شوند.
GasBuddy app

 

iExit

این اپلیکیشن به کاربران نشان می دهد که در صورت رفتن از خروجی های بزرگراه های مختلف، با چه اماکنی بر سر راه خود روبرو خواهند شد.
iExit apps

Hotel Tonight

این اپلیکیشن به کاربرانی که تمایل دارند قبل از رسیدن به مقصد، از داشتن یک اتاق هتل و هاستل خیالشان راحت باشد، کمک می کند تا از قیمت و شرایط مختلف هتل های مختلف در منطقه و شهر موردنظرشان مطلع شوند.

hotel-tonight-daily-app

منبع: ایسنا

نظرات در مورد معرفی اپلیکیشن های کاربردی هنگام سفر

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *