بهترین رستوران های ایتالیایی تهران

بهترین رستوران های ایتالیایی تهران

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 4,50 از 5 ( 2 رای )
Loading...

طعم و مزه ی ایتالیا در تهران

آشپزهای ایتالیایی خیلی خوب سلیقه ی مردم رو میشناسن و واقعا بلدن چه طعم هایی رو با همدیگه ترکیب کنن تا مزه ای بی نظیر خلق کنن. هنر طراحی شاید در خون مردم ایتالیا باشه چون در کنار عطر و طعم خوبی که غذاهای ایتالیایی دارن، به رنگ و طراحی غذاهاشونم توجه خاصی کردن که اشتهای هر آدمی رو تحریک میکنه. غذاهای ایتالیای جزو اون دسته از غذاهایی هستن که خیلی خوب خودشون رو توی دل مردم جا کردن، عطر و طعم بی نظیر این غذاها عده ی زیادی رو عاشق خودش کرده، از پیتزاهای خوشمزه با نون های نازک تا پاستا با سس غلیظ و خوشمزه. رستوران های ایتالیایی در تهران کم نیستن اما اونایی که همه ی غذاهاشون عالی باشن محدودن. در این چند ساله رستوران های ایتالیایی تبدیل به یکی از پاتوق های ما شدن، خیلی خوبه که چندتا از این رستوران های خوب رو بشناسیم که وقتی هوس یه پاستای خوشمزه کردیم بدونیم کجا بریم، نه که بریم هر رستورانی و یه غذای ایتالیایی سفارش بدیم بعد ببینیم اون طعمی نبوده که ما دنبالش بودیم و با قیافه ای پکر و ناامید برگردیم خونه. برای همین با ما باشید برای شناخت بهترین رستوران های ایتالیایی تهران.

غذای ایتالیایی

 رستوران بوکا

رستوران بوکا  پکیج کاملی از یه رستوران ایتالیایی خیلی خوبه و یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی تهران محسوب میشه. این رستوران دوتا شعبه داره که هر ساعتی که برید همیشه شلوغه و اگه خیلی مشتاقید که طعم خوب غذاهای این رستوران رو تجربه کنید عالی میشه که قبلش حتما یه میز برای خودتون رزرو کنید. دکور رستوران بوکا خیلی شیک و تمیزه و موسیقی ملایمی که همیشه پخش میشه فضای رستوران رو خیلی خوب و مناسب قرارهای دو نفره و عاشقانه کرده. تنها مشکل اینجا فضای کوچیکشه که باعث شده صندلی ها یکم نزدیک به هم باشن. برخورد پرسنل بوکا خیلی مودبانه اس و تا زمانی که غذاتون آماده شه برای اینکه حوصله  بچه ها سر نره فضایی رو برای نقاشی کشیدن بچه ها درست کردن. اگه رفتید بوکا حتما پاستا هاوانا، پاستا مالیبو، پیتزا ناپل، استیک، میکس گریل، پیتزا مازراتی، چیز برگر و صد البته سیب زمینی سرخ کرده رو حتما تست کنید. آب پرتقال طبیعی بوکا هم عالیه هم جایگزین مناسبی برای نوشابه اس.

 رستوران بوکا

رستوران ژوانی

ژوانی به یقین یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی تهران به حساب میاد. نورپردازی، طراحی عالی، غذاهای اشتها آور و خوشمزه و کیفیت خوب همه دست به دست هم دادن که مشتری های ژوانی بهش وفادار باشن و وقتی هوس غذای ایتالیایی کردن مستقیم برن ژوانی. فضای رستوران تقریبا بزرگ و خوبه برای همین صندلی های چوبی و میزها با فاصله ای مناسب کنار هم قرار گرفتن. سطح قیمت رستوران ژوانی مناسبه و یکی از مهمترین نکات این رستوران به حساب میاد. از غذاهای محبوب ژوانی پیتزا ژوانی، پیتزا کاپری، پاستا سلمونه و پاستای گامباس ال پالو هستن. اگه برای اولین بار میخواید برید ژوانی حتما استیک های اینجا رو سفارش بدید.

رستوران ایتالیایی ژوانی

رستوران فلینی

یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی تهران  رستوران فلینی هستش که اسمش رو از کارگردان معروف ایتالیایی برداشته. رستوران فلینی دو طبقه اس و دکوراسیون خیلی شیک و امروزی داره که توجه شما رو به تک تک المان هایی که استفاده کردن جلب میکنه. نورپردازی کم و لایت این رستوران اونجا رو تبدیل به مکانی برای قرارهای رومانتیک و رسمی کرده. طعم تک تک غذاهای این رستوران عالیه که به قیمتش که میشه گفت تقریبا بالاس، بی شک می ارزه. گارسون های فلینی بسیار مودب و خوش پوش هستن و رفتاری محترمانه با شما دارن. این رستوران در مرکز شهر قرار داره اما با ورود بهش مطمئناً فکر میکنید که توی یکی از خیابون های خوب ایتالیا دارید غذاتون رو میل میکنید. خوشمزه ترین غذاهای فلینی فیله سالمون با سس پومودورو، اسپاگتی فلینی، لازانیا، فیله ناپولیتانو، فتوچینی آلفردو، بیف استروگانف و کاپریسی سالاد هستن. به عنوان پیش غذا هم گمبرونی و فیله دودی سالمون رو تست کنید، و قول بدید که از نوشیدنی ها موهیتو رو انتخاب کنید.

رستوران فلینی

رستوران چارمیز

رستوران چارمیز محیطی ساده و دوستانه داره که فضای کوچیکش رو با صندلی و میزهای چوبی کوچک دکور کردن و روی همه ی میزها یه رومیزی چارخونه گذاشتن.رستوران چارمیز تمامی غذاهاش گیاهی هستن و از گوشت و مرغ استفاده نمیشه. چارمیز معمولا خیلی زود پر میشه چون مشتری های همیشگی خوبی دراه. برای همین قبل از رفتن سمت خیابون حافظ خوبه که یه میز برای خودتون رزرو کنید. محیط کافه خیلی آرام بخش و خوبه در کنارش قیمت غذاها خیلی مناسبه. بهترین غذاهای این رستوران که باید امتحلن کنید؛ پاستا پستو ریحون،  پاستا پستو آرتیشو و قارچ صدفی، لازانیا اسفناج، سالاد ماتزورلا هستن که طعمی خیلی خوب و بیاد موندنی دارن.

چارمیز

رستوران سوفیا

رستوران ایتالیایی سوفیا یکی از قدیمی ترین رستوران های ایتالیایی منطقه اشرفی اصفهانی هست که طی چندین سال فعالیت کیفیت خوبی رو حفظ کرده و همیشه مشتریان ثابت خودشو داشته. رستوران سوفیا نه تنها یک رستوران ایتالیایی خوب تهران به حساب می آد بلکه صبحانه های خوبی هم همیشه داشته.

رستوران سوفیا

رستوران بلامونیکا

بلامونیکا یه رستوران ایتالیایی بسیار شیک و مردنه که در نگاه اول با دیدن نمای رستوران جذبش میشد و این محدود به نمای خارجیش هم نمیشه، و دکوراسیون داخلیش هم کاملا حرفه ای و زیباس. پرسنل رستوران آموزش دیده و حرفی ای هستن که باعث شدن فضای بلامونیکا خیلی صمیمی و دوستانه باشه. شاید در نگاه اول فکر کنید سطح قیمت بالایی داره اما غذاها با قیمت مناسب و معقولی سرو میشن. تنها مشکل اینه که رستوران همیشه شلوغ و یه مقدار ممکنه معطل بشید تا صندلی خالی گیرتون بیاد. از غذاهای خوشمزه  بلامونیکا که حتما باید تست کنید؛ سالاد سزار، استیک، سالمون، لمون با سس پستو، پاستای 4 پنیر و لازانیا هستش که واقعا کیفیت خوبی دارن.

رستوران ایتالیایی بلامونیکا

رستوران ژیکاسه

رستوران ژیکاسه یکی از رستوران های ایتالیایی خوب تهران هستش که در محیطی بسیار لوکس غذاهایی با کیفیت و البته گرون رو سرو میکنن. پرسنل این رستوران رفتاری خوب دارن و کاملا در کارشون حرفه ای هستن. استیک ها، پاستاها و سالاد این رستوران خیلی معروفه و واقعا ارزش امتحان کردن رو داره.

رستوران ژیکاسه

رستوران روکو

روکو یه رستورانِ خوبه که غذای ایتالیایی و فست فود های خیلی خوبی داره که به طراحی و دیزاین بشقاب های غذاشون دقت خوبی دارن. کیفیت غذاها خوبه و قیمت مناسبی که داره اینجا رو تبدیل به یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی تهران کرده. حجم غذاها و سالادای روکو زیاده برای همین دو نفر با هم میتونن از یه سالاد عالی لذت ببرن.

 روکو

رستوران ایتالیایی بیچه

رستوران بیچه مکانی بسیار شیکِ که در هتل پارسیان آزادی قرار داره و به سرویس دهی عالی معروفه. این رستوران برای  قرارهای کاری و یا مناسبت های مهم بود خیلی مناسبه. اگه  دلتون میخواد یک غذای ایتالیایی خوشمزه در محیط شیکی رو تجربه کنید بیچه میتونید یکی از انتخاب هاتون باشه.

رستوران ایتالیایی بیچه

رستوران مورانو

رستوران زنجیره ای مورانو شعبه های زیادی توی تهران داره که به خاطر پیتزاهای خوشمزه اش خیلی معروفه. البته مورانو پاستاهای خیلی عالی هم داره که توی همه ی شعبه ها مزه هاشون یکی و عالی هستن. اگه طعم سیر رو دوست دارید بدون لحظه ای مکث نون سیر مورانو رو سفارش بدید.

مورانو همگردی
خدمات مسافرتی بیست گشت آریا: https://20gasht.com