تور مشهد مرداد ماه 99

تور مشهد مرداد ماه 99

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 2,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

در رابطه با تور مشهد ویژه مرداد ماه 98 ایام غیر پیک:

تور مشهد مرداد ماه 98 در چندین ساعت پروازی از تهران و سایر شهرهای بزرگ که به مشهد پرواز مستقیم دارند، به صورت هوایی با هواپیمای بویینگ و یا ایرباس و به صورت زمینی با قطارهای تندرو ( پردیسچهار تخته ( غزال، غدیر، سبز، نور الرضا، سیمرغ، توس،اکسپرس و …)، شش تخته (لوکس،کویر،مهتاب،پارسی و …) و اتوبوسی(صبا و پردیس تندرو) انجام میگیرد.

  • تعداد روزهای اقامت برای تور مشهد با قطار و هواپیما به دلخواه مسافرین قابل انتخاب میباشد ولی عموما تور مشهد مرداد ماه 98 به صورت دو شب و سه روز و یا سه شب و چهار روز از سوی مسافران تور مشهد رزرو میشود و مسافرانی که قادر به مراجعه حضوری به آژانس نیستند میتوانند مدارک تور خود را به صورت الکترونیکی از طریق تلگرام، فاکس، ایمیل و.. دریافت نمایند.
  • در کلیه هتل های داخلی و مشهد مقدس ارائه شناسنامه برای احراز محرمیت الزامیست.
  • ساعت تحویل و تخلیه هتل به ترتیب 14:00 و 12:00 میباشد و چنانچه مسافران تور مشهد هوایی و تور مشهد زمینی ساعت پروازی خود را خارج از این ساعت انتخاب نمودند میتوانند در صورت امکان با پرداخت نیم شارژ از اتاق خود استفاده نمایند و یا وسایل خود را به لابی هتل تحویل داده و برنامه های خرید، گشت شهری و زیارت را در زمان باقیمانده تا تحویل هتل و یا زمان پرواز در نظر بگیرند.
  • آژانس 20 گشت آریا با کلیه هتل های مشهد که کیفیت مناسبی برای پذیرایی از مسافران دارند همکاری دارد ، لیکن از آنجایی که درج نام و قیمت همه هتلها مقدور نیست چنانچه برای اقامت خود هتل خاصی را مد نظر داشتید و قیمت آن ذکر نشده بود، برای استعلام قیمت آن هتل و ارزانترین نرخ تور مشهد مرداد ماه 98 از مبدا تهران، شیراز، اصفهان، تبریز، اردبیل، اهواز و … و همچنین اطلاع از نرخ تور مشهد لحظه آخری و تور مشهد ارزان میتوانید در خبرنامه سایت عضو شده و یا با بخش تور مشهد آژانس 20 گشت آریا به شماره 88921447-021 تماس حاصل نمایید.

قیمت تور مشهد مرداد ماه 98 با 2 شب و 3 روز اقامت از مبدا تهران و از 1398/05/01 خروج 1398/05/31به شرح زیر میباشد.

برای مشاهده لیست کامل قیمت تور مشهد کلیک نمایید

 

(جهت مشاهده امکانات و تصاویر هتل ها بر روی نام هتل کلیک کنید)

توضیحات:

  • تمامی نرخ ها از مبدا تهران و ویژه اوایل هفته و ایام غیر پیک می باشد،برای استعلام قیمت دقیق تور مشهد مرداد 98 و از مبدا سایر شهرها تماس بگیرید.
  • تمامی تورها چارتر و غیر قابل استرداد میباشد.
  • نرخ ها برای گروه ها و سازمان ها قابل مذاکره و از تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد.

خدمات:

بلیط رفت وبرگشت+اقامت در هتل+صبحانه،ناهار،شام (منو انتخابی)(هتل های 5 ستاره فقط شامل صبحانه می باشند)

تور مشهد هوایی با پروازهای بویینگ (هواپیمایی کیش ایر،هواپیمایی زاگرس،هواپیما تابان،هواپیما کاسپین،پرواز آتا،پرواز سپهران،ساها و ایران ایر تور) و یا ایرباس (پرواز ماهان،پرواز ایران ایر،پرواز معراج و پرواز آسمان) و تور مشهد زمینی با قطارهای پردیس تندرو، قطار 4 تخته درجه 1 (غزال بنیاد و وانیاریل،لوکس 4 نفری غدیر،درجه یک 4 تخته نور،پرستو،فدک،زندگی،چهار تخته خلیج فارس و اکسپرسقطار 6 تخته درجه 1 (کوثر،میلاد،کویر و لوکس 6 تخته) و قطار اتوبوسی (قطار صبا معمولی وصبا 2 طبقه) انجام میگیرد.

تور زمینی مشهد مرداد ماه 98 و تور هوایی مشهد مرداد 98 ( تور مشهد با قطار و تور مشهد با هواپیما )

انجام کلیه خدمات مسافرتی مربوط به تور مشهد مرداد 98

تلفن تماس: 88921447-021

کانال تلگرام تور لحظه آخری مشهد : @itc724

تور مشهد مرداد ماه 98

نظرات در مورد تور مشهد مرداد ماه 99

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *