راهنمای حمل ‌و نقل در مشهد | چگونه در مشهد تردد کنیم؟

راهنمای حمل ‌و نقل در مشهد | چگونه در مشهد تردد کنیم؟

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 4,00 از 5 ( 1 رای )
Loading...

حالا که حال و هوای عید نزدیک است شما می ‌توانید با یک برنامه ریزی دقیق و اصولی، یک تورمشهد فوق العاده را در پیش داشته باشید و از تک تک لحظه‌های تور مشهد خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. یکی از عمده مسائلی که همواره در طول تورمسافرتی با آن روبه‌رو هستیم، مساله‌ی رفت و آمد و حمل نقل است. در این بین، این موضوع بعد از اقامت و هزینه‌ی خورد و خوراک از پر خرج ترین موارد سفر محسوب می ‌شود. در این مقاله سعی داریم با راهکارهایی اصولی و ترفند‌هایی ساده خرج ایاب و ذهاب شما را در طول تورمشهد کاهش دهیم که به این ترتیب می‌توانید این مبالغ را در جای دیگر هزینه کنید، به تفریح بپردازید و یا سوغاتی عالی را برای عزیزانتان ترتیب ببینید. تا پایان با 20gasht.com همراه باشید.

مشهد

دور ماندن از ترافیک با وسایل حمل و نقل عمومی

اگرچه به دلیل ترافیک بالای تورمشهد در نوروز ممکن است به سادگی نتوانید در نقاط مرکزی و اطراف حرم سکونت گاهی مناسب را اجاره کنید، اما در این حالت جای نگرانی نیست، چراکه دست اندرکاران به گونه ای سیستم حمل و نقل مشهد را برنامه ریزی کرده‌اند که کمترین هزینه متوجه زائرین تورمشهد باشد. اگر مدت اقامت شما در مشهد نسبتا طولانی است، به راحتی با تهیه‌ی کارت اتوبوس هزینه‌های خود را مدیریت کنید، در غیر این صورت با پرداخت وجه‌نقد می‌ توانید از سرویس گسترده‌ی سیستم اتوبوسرانی شهری برخوردار شوید، از طرفی این امکان در اختیار مسافرین تورمشهد قرار داده شده است که با دانلود اپلیکیشن نقشه همراه مشهد بر روی گوشی‌های هوشمند خود به راحتی به نقشه‌ای جامع از مسیرهای مشهد دسترسی داشته باشند. شما در صورت دور بودن مسافت اقامت گاهتان با حرم می‌ توانید به راحتی از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنید که در عین ارزان بودن، امن و بدون مشکل است. اتوبوس های شهری بهترین خدمات را در این حوزه به شما ارائه می‌ کنند. شما می ‌توانید با پرداخت هزینه‌ای ناچیز از هر نقطه‌ی شهر به حرم مطهر برسید. با بهره مندی از این اپلیکیشن می‌توانید از مسیر اتوبوس های شهری و تاکسی ها مطلع شوید. مسافرینی که با خودروی شخصی تورمشهد خود را ترتیب دیده‌اند نیز می‌توانند با دانلود این اپلیکیشن از بهترین و کم ترافیک ترین مسیرها در شهر مشهد مطلع شوند، از دیگر امکاناتی که سازمان اتوبوسرانی برای گردشگران تورمشهد ترتیب دیده است، تنظیم کتاب راهنمای خطوط اتوبوسرانی مشهد است که با تهیه‌ی آن می ‌توانید به بهترین نحو از چگونگی مسیرها و پایانه‌های مشهد مطلع شوید.

مشهد

انتخاب درست محل اقامت

قبل از هرچیز توجه داشته باشید که اگر زیارت محوریت اصلی تورمشهد شما می باشد، اقامتگاه، هتل و یا منزل اجاره‌ای که قرار است در آن سکونت داشته باشید را در محدوده‌ی حرم انتخاب کنید، به این ترتیب می ‌توانید قدم زنان به حرم رسیده و زیارتی فوق العاده داشته باشید. این در حالی است که اگر هتل و یا اقامت گاه خود را در نقاط دیگر شهر انتخاب کنید، برای هر بار زیارت متحمل پرداخت هزینه‌ی ایاب و ذهاب خواهید شد. برخی اقامتگاه ها سرویس رایگان به حرم مطهر را برای زائرین در نظر میگیرند که میتوانند گزینه خوبی برای اقامت باشند.

مشهد