رستوران باغ سالار مشهد

رستوران باغ سالار مشهد

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 3,50 از 5 ( 8 رای )
Loading...
رستوران باغ سالار مشهد
رستوران باغ سالار مشهد

رستوران باغ سالار مشهد در حدود ۵ کیلومتری مشهد و در نزدیکی شاندیز واقع شده است. باغ سالار به عنوان یکی از رستوران های سنتی مشهد میزبان مهمانان گرامی تور مشهد می باشد. این باغ در فضایی بالغ بر ۳۳۵۰ متر مربع طی پنج سال احداث شده است. در بافت مجموعه که در نوع خود در سطح کشور منحصر به فرد است و گوهر کویر خراسان می باشد از معماریهای باغ شازده ماهان کرمان و باغ فین کاشان و به سبک کاروانسراهای دوران صفویه استفاده شده است.

طراحی زیبا و نظارت فنی رستوران باغ سالار مشهد توسط دفتر فنی- مهندسی نسیم کاشان زیر نظر آقایان مهندس رضا نسیمی و مهندس وحید نسیمی انجام گرفته است.

فکر اولیه این بنا در سال ۱۳۵۰ شکل گرفت و عملیات اجرایی آن در سال ۱۳۷۸ آغاز شد و با همت و یاری بسیاری از مسوولان استان پس از پنج سال یعنی در سال ۱۳۸۳ به بهره برداری رسید.

مجموعه توریستی فرهنگی باغ سالار مشهد به همت آقای ابوالفضل طلاساز فیروزی (بنیانگذار مجموعه) و آقایان: سید داوود قاسمی، دکتر محمود طلاساز فیروزی، دکتر محمد قاری سعادتی، مجید برهانی و دکتر محمد طلاساز فیروزی بنا گردیده است.

مجموعه باغ سالار شاندیز مجهز به دو تالار بزرگ پذیرایی به ظرفیت هزار نفر و حوض خانه سنتی با امکان اجرا موسیقی زنده به ظرفیت دویست نفر، فضای پذیرایی تابستانی بیرونی به ظرفیت ۳۰۰ نفر ، سی غرفه مسقف بیرونی مشرف به آب نما به ظرفیت پذیرایی ۳۵۰ نفر و تریا رستوران با دو فضای اندرونی و بیرونی(تراس) به ظرفیت ۲۰۰ نفر و نانوای و شیرینی پزی محلی، مسجد و سرویس های بهداشتی، غرفه صنایع دستی و امکانات رفاهی می باشد.

آدرس و شماره تلفن رستوران باغ سالار مشهد

مشهد , مجموعه فرهنگی توریستی باغ سالار واقع در مشهد کیلومتر ۴ جاده شاندیز , روبروی روستای حصار سرخ
شماره ثابت : 42828660513

تصاویر رستوران باغ سالار مشهد:

  • رستوران باغ سالار مشهد
  • رستوران باغ سالار مشهد
  • رستوران باغ سالار مشهد
  • رستوران باغ سالار مشهد

موقعیت رستوران باغ سالار مشهد روی نقشه

نظرات در مورد رستوران باغ سالار مشهد

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *