هتل هما 1 مشهد

هتل هما 1 مشهد

ضعیفمعمولیمتوسطخوبعالی 4,25 از 5 ( 4 رای )
Loading...
درجه هتل: 5 ستاره 5star

هتل هما 1 مشهدهتل هما 1 مشهد یا هتل هایت سابق از شیک‌ترین و لوکس ترین هتل‌های شهر مشهد می باشد. اگر می‌خواهید اوقات لذت‌بخش و شیرینی را در مشهد سپری کنید، و از امکانات رفاهی در بالاترین سطح ممکن آن بهره‌مند شوید، هتل هما 1 مشهد گزینه‌ی بسیار خوبیست که با اقامت در این هتل دیگر دلتان نمی‌خواهد اقامتگاه دیگری در مشهد داشته باشید. ترانسفر فرودگاهی، سرویس حرم، پارکینگ اختصاصی و  رستوران گل سرخ و رستوران تابستانی در کنار کافی‌شاپ‌های هتل، علاوه بر اینکه خوراکی‌های لذیذی دارند، با محیط زیبا و آرام خود، خاطره‌ی شیرینی از سفر به مشهد در ذهن‌تان می‌سازند. استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سالن‌ بیلیارد و سالن بازی کودکان، استراحتی دلپذیر و خوشایند را برای شما تضمین می‌کنند. و در کنار تمام اینها، فروشگاه‌هایی که در هتل وجود دارد شما مسافران تور مشهد را از رفتن به فروشگاه‌ها و چرخیدن در میان بازارهای بیرون از هتل، بی‌نیاز می‌سازند.

رستوران و کافی‌شاپ

رستوران گل سرخ واقع در محوطه با ظرفیت 220 نفر (ساعت کاری: ناهار: 12:00 الی 16:00 ، شام: 19:00 الی 23:00)
کافی شاپ چابک واقع در لابی طبقه همکف با ظرفیت 100 نفر (ساعت کاری به صورت 24 ساعته)
وعده صبحانه در ساعت 7:00 الی 10:00 ، در کافی شاپ چابک سرو می شود.
رستوران تابستانه واقع در محوطه هتل با ظرفیت 300 نفر (ساعت کاری شام: 19:00 الی 23:00)

هتل هما 1 مشهد، تنوع قابل توجهی در رستوران‌هایش دارد و به این ترتیب می‌تواند انتخا‌ب‌های متفاوتی مطابق با سلایق و ذائقه‌ی میهمانانش فراهم آورد. یکی از این رستوران‌ها، رستوران گل سرخ است که در محیطی دلباز و شیک، غذاهای لذیذ و سالمی برای میهمانان سرو می‌کند. رستوران تابستانی  نیز در محیط باز، فضای دل‌انگیز و با محوطه‌ی باصفای هتل هما 1 بنا شده است. این رستوران در زمان‌هایی که شرایط جوی مناسب باشد با انواع غذاهای خوشمزه، ضیافت جانانه‌ای برپا می‌کند. هر گاه نیز خسته از زیارت و گردش در شهر بازگشتید، می‌توانید سری به چایخانه‌ها یا کافی‌شاپ‌های هتل بزنید و استراحت کنید. کافی‌شاپ چابک در محیطی صمیمی با نوشیدنی‌های گرم و سرد خود و همچنین خوراکی‌های خوش‌طعم دیگر، اوقات خوشی را برای شما می‌سازد. چایخانه‌ی سنتی هتل هما 1 نیز در محیطی اصیل و با خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سنتی، امکان تجربه‌ی فضایی متفاوت را فراهم می‌آورد. و در نهایت اگر هم بخواهید در لابی وسیع و راحت هتل هما 1 زمانی را سپری کنید، چایخانه‌ی لابی نیز در خدمت شماست.

اتاق‌ها و آپارتمان‌ها

یکی از امکانات بسیار مناسب برای اقامت در هتل هما 1 مشهد، آپارتمان‌های 4 نفره است. این آپارتمان‌های دو خوابه، علاوه بر مبلمان معمول اتاق‌های هتل‌ها، امکانات بیشتری برای زندگی در اختیار میهمانان قرار می‌دهند. علاوه بر این، ویلاهای هتل هما 1 از دیگر گزینه‌های بسیار مطلوبی است که سفری لوکس و بی‌نظیر برای شما می‌سازد. از امکانات مشترک برای اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل می‌توان به یخچال، مینی‌بار، چای و آب و اینترنت اشاره کرد.

 

موقعیت مکانی

علاوه بر تاکسی می‌توانید از مترو هم برای جابه‌جا شدن از هتل هما 1 مشهد به نقاط مختلف شهر مشهد استفاده کنید زیرا ایستگاه مترو به هتل محل اقامت شما بسیار نزدیک است. در واقع کمتر از 5 دقیقه پیاده‌روی از هتل هما 1 تا نزدیکترین ایستگاه مترو طول می‌کشد. از مکان‌های تفریحی و تفرجگاه‌های زیبای مشهد که به هتل هما 1 نزدیک است می‌توان به باغ ملک‌آباد و پارک کوه‌سنگی اشاره کرد. از هتل هما 1 تا کوه‌سنگی پیاده نزدیک به 20 دقیقه و با ماشین کمتر از 5 طول می‌کشد. با ماشین در زمانی کمتر از 20 دقیقه نیز می‌توانید به باغ زیبای ملک‌آباد برسید.

امکانات و تفریحات

امکانات هتل پنج ستاره‌ی هما 1 مشهد در حد بسیار مطلوبی است. امکاناتی نظیر ترانسفر، سرویس حرم، اینترنت رایگان و پارکینگ اختصاصی تنها بخشی از این امکانات است. علاوه بر این، خشکشویی هتل نیز هر زمان که بخواهید لباس‌های شما را تحویل می‌گیرد و سپس لباس‌هایی تمیز و مرتب پس می‌دهد. با وجود روم سرویس و خدمات خانه‌داری، اتاق یا آپارتمان شما همیشه تمیز است و همچنین می‌توانید صبحانه یا ناهار را داخل محل اقامت‌تان نوش جان کنید. ضمناً فروشگاه‌های داخل هتل نیز خرید را برای شما آسان می‌سازد. و در نهایت می‌توان به وجود دستگاه‌های ATM در داخل هتل اشاره کرد و به این ترتیب در تمام ساعات شبانه روز می‌توانید پول نقد دریافت کنید. علاوه بر این، امکانات تفریحی هتل هما 1 قابل توجه است. مجموعه‌ی آبی هتل شامل استخر، سونا و جکوزی است؛ سالن‌های ماساژ، بدنسازی و بیلیارد نیز فرصت مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند سرگرم شوند. گیم‌نت و پارک کودکان نیز شرایط را برای تفریح فرزندان شما متناسب با سن‌شان فراهم آورده است.

 

اطلاعات هتل هما 1 مشهد:

checkin1  ساعت تحویل اتاق: 14:00
checkout1 ساعت تخلیه اتاق: 12:00
rooms1 تعداد اتاق ها: 176 باب
city1 فاصله تا حرم: 17 دقیقه با ماشین
airplane1 فاصله تا فرودگاه: 20 دقیقه با ماشین
hoteladdress1 آدرس هتل: مشهد، بلوار احمدآباد
hotelphone1جهت رزور تور مشهد در هتل هما 1 مشهد با شماره 88921447-021 تماس حاصل نمایید.

فواصل هتل تا مراکز گردشگری:

  • فاصله تا شهر بازی پارک ملت 9 دقیقه با ماشین (6.8کیلومتر )
  • فاصله تا آرامگاه فردوسی 29 دقیقه با ماشین ( 29.8کیلومتر )
  • فاصله تا شهر رویایی پدیده شاندیز 29 دقیقه با ماشین ( 30.9کیلومتر )
  • فاصله تا نمایشگاه بین المللی مشهد 15 دقیقه با ماشین ( 14.5 کیلومتر )
  • فاصله تا حرم امام رضا 20 دقیقه با ماشین ( 16.7کیلومتر )
  • فاصله تا باب الجواد(درب خسروی نو) 11 دقیقه با ماشین ( 6.9کیلومتر )
  • فاصله تا باب الرضا(درب فلکه آب) 12 دقیقه با ماشین ( 7.7کیلومتر )
  • فاصله تا خیابان شیرازی ( بست شیخ طوسی) 12 دقیقه با ماشین ( 8کیلومتر )
  • فاصله تا خیابان طبرسی( بست شیخ طبرسی) 13 دقیقه با ماشین ( 8کیلومتر )
  • فاصله تا خیابان نواب صفوی( بست شیخ حر عاملی- بست پایین خیابان‭(‬ 11 دقیقه با ماشین ( 7.5کیلومتر )
  • ‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬فاصله تا بست شیخ بهایی 10 دقیقه با ماشین ( 6.8کیلومتر)
  • فاصله تا مجتمع تجاری زیست خاور 7 دقیقه با ماشین ( 3.3کیلومتر )
  • فاصله تا منطقه ییلاقی طرقبه 24 دقیقه با ماشین ( 22.4کیلومتر)
  • فاصله تا پارک کوسنگی 13 دقیقه با ماشین ( 8کیلومتر )
  • فاصله تا مجتمع تجاری الماس شرق 12 دقیقه با ماشین ( 6.7کیلومتر )
  • فاصله تا سرزمین موج های آبی 19 دقیقه با ماشین ( 15کیلومتر )
  • فاصله تا بازار رضا 12 دقیقه با ماشین ( 7.5کیلومتر )
  • فاصله تا ایستگاه راه آهن 11 دقیقه با ماشین ( 7.5کیلومتر )‬‬‬‬‬‬

تصاویر هتل هما 1 مشهد:

موقعیت هتل هما 1 مشهد روی نقشه گوگل:

نظرات در مورد هتل هما 1 مشهد

با ثبت نظرات، مارا در بهبود خدمات یاری نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *